Klacht: Niet voldoen aan voorwaarden

op 29 november 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de website staat voor 10 uur besteld, volgende dag binnen. Nou ja dit klopt niet. Ik heb een stoomkoker op 26 november besteld en deze zou 29 november binnen zijn. Vandaag langs de winkel geweest en deze weten van niets. Volgens hun zou ik het donderdag, 1 december, nog eens proberen.

Gewenste Oplossing:

Op tijd leveren of tenminste bij vertragingen de klant via e-mail in kennis stellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 06 december 2016 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,

Allereerst excuses voor de late reactie op uw bericht. Vanwege de enorme drukte tijdens het Black Friday & Cyber Monday weekend gevolgd door de Sinterklaas drukte ben ik niet eerder aan het beantwoorden van uw bericht toegekomen.

U heeft uw bestelling gedaan tijdens het Black Friday& Cyber Monday weekend gedaan. Deze actie is drie maal zo succesvol geweest als wij van te voren ingeschat hadden. Hier waren we uiteraard zeer blij mee. Jammer genoeg betekende het ook dat het de collega's in het distributiecentrum niet gelukt is om alle orders op tijd aan Post NL te kunnen overdragen. Uw bestelling is spijtig genoeg ook een van deze vertraagde orders geweest. Het is heel vervelend wanneer je op een pakketje niet op de afgesproken leverdatum bezorgd wordt. U had hier wel een e-mail over moeten ontvangen. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Wel krijgt u van Post NL altijd een e-mail met een track&tracecode zodra het pakket bij hen aangemeld is. Hiermee kunt u de voortgang van het pakket volgen.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door anafrin