Klacht: niet verwerkte opzegging

op 26 mei 2017 over KNHS in de categorie Stichtingen en verenigingen

vorig jaar (2016) heb ik het abonnemten van mijn dochter bij de KNHS opgezegd. In maart is zij bij de manage gestopt, omdat wij te laat waren om de dienst bij KNHS op te zeggen heb ik deze factuur (van 2016) daarom voldaan, daarnaast heb ik een verzoek tot opheffing verzocht.
Dit jaar kreeg ik per post ineens een 2de aanmaning om de jaarlijkse factuur te voldoen. Hierop heb ik een mail gestuurd en uitgelegd dat ik vorig jaar een opzegging heb gestuurd. Het antwoord wat ik terug krijg is de reden van mijn klacht
In het kort komt het erop neer dat mijn opzegging niet verwerkt is en dat ik nu een factuur incl verhoging van 8!!!!!! euro aan administratie kosten moet betalen! Ik vind het ronduit schandalig hoe ik hierover per mail benaderd ben, de belerende toon alleen al!

Ik ben pas tevreden als dit bedrijf mij opzegging van vorig jaar (2016) boven tafel halt en deze factuur wordt kwijt gescholden

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNHS

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNHS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dojama