Klacht: Niet uitkeren

op 17 oktober 2016 over TAF in de categorie Verzekering

Na een heel medisch traject te hebben doorlopen is bij mij CVS (chronisch vermoeidheids- syndroom) geconstateerd. Hiervoor ben ik in behandeling geweest bij het Radboud in Nijmegen waar een specialist zit. Helaas zit ik bij de 30% die niet geholpen kunnen worden. Ondertussen is mijn gesteldheid zo ver achteruit gegaan dat ik 100% afgekeurd ben (maart 2016). Hierdoor heb ik nog 70% van mijn laatst verdiende loon, en dacht ik aanspraak te maken op de maandlastenbeschermer die ik al 12 jaar heb. Nu is dit afgewezen omdat dit geen lichamelijke ziekte is. Ondertussen is CVS wel erkend. Waarvoor ben je dan verzekerd?

Als ik uitgekeerd krijg, al is het maar 50%.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar TAF over deze klacht.

Bericht van TAF

1 maand geleden - Bedankt voor uw reactie. Ik heb een en ander voor u nagekeken. Uw verzekering loopt bij AXA (voorheen Genworth). TAF verzorgt de financiële administratie en de polisadministratie hiervoor. Acceptatie en schadeafwikkeling van polissen vindt echter plaats door AXA zelf. Zij beslissen dan ook of er wel of geen uitkering verstrekt wordt; TAF heeft hier geen bemoeienis mee. Ik zie dat u toch rechtstreeks bij TAF een klacht heeft ingediend, u ontvangt hierop nog een persoonlijke reactie van ons.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door TAF in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TAF een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TAF

Heeft op 27 oktober 2016 om 10:55 geantwoord

Wij hebben mevrouw doorverwezen naar AXA. Acceptatie en schadeafwikkeling van polissen vindt plaats door hen. Zij beslissen dan ook of er wel of geen uitkering verstrekt wordt. N.a.v. haar klacht hebben we mevrouw ook een persoonlijke e-mail gestuurd. Met daarin meer informatie over de uitsluitingen (waaronder CVS) die staan in de polisvoorwaarden.

Alle klachten die gemeld zijn door Biggles71