Klacht: niet uitgevoerde betaling

op 05 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 26-Juni een betaling gedaan via IDEAL naar Global collect van 158,69 naar shoespie.com order no 1024771 deze betaling is nooit aangekomen van de firma shoespie krijg ik steeds verzoeken om een betalings overzicht te sturen dit is meerdere malen gedaan.
de betaling is van mijn abn rekening afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terug wil hebbem

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 05 juli 2016 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

05-Jul-2016 Mevrouw Blijd per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door elko