Klacht: niet uitbetalen van winsten en vreselijk vernederen van mezelf door chef deze naam onwaardig

op 20 december 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bezoek vrijdag 15 december aan casino valkenburg
omstreeks 22.30 bij het plaatsen van een inzet heeft men een inzet buren gedeeltelijk niet willen uitvoeren
vermits je als speler dit zelf niet mag doen heb ik een terechte vraag gesteld aan de croupier en onmiddellijk werd ik door de aanwezige inspecteur gecouterd zonder mijn mening of zonder ook mijn kant van het verhaal te kunnen aantonen
ik voel mij zwaar beledigd en vernederd endit kan ik echt niet aanvaarden
het is niet omdat ik maar een petit belge ben dat iemand het recht heeft om dit zo op te lossen
het verlies van 700 euro door deze handeling is niet mijn belangrijkste rede van deze klacht
ik hoop dat niet alle belgen zo worden behandeld in holland casino
ik heb overigens het voorval uitgelegd aan 2 directeurs van belgische casinos en deze waren ervan overtuigd dat de croupier hier in de fout is gegaan
ik vraag oprechte verontschuldigingen van de directie anders rest mij enkel nog de publicatie in de belgische dagbladen en de sociale media
bedankt alvast voor uw bereidwilligheid om mij te willen aanhoren

Gewenste Oplossing:

met oprechte verontschuldigingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Bericht van Holland Casino

6 maanden geleden - Geachte heer Claes, Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Aangezien uw klacht over één onze vestigingen gaat sturen wij uw mail ter afhandeling door naar de desbetreffende vestiging c.q. afdeling met het verzoek uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen. Zij zullen u zo spoedig mogelijk, maar binnen 3 weken, nader informeren over uw klacht. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn of indien wij u nog ergens anders mee van dienst kunnen zijn, dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Customer Service Holland Casino

Alle klachten die gemeld zijn door wclaes