Klacht: Niet uitbetalen schade, die door tegenpartij al wel aan Centraal Beheer is betaald

Arie-k op 21 oktober 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Auto all risk verzekerd bij centraal beheer.
Vervolgens ramt een straatje kerende tegenpartij de zijkant van mijn auto, duidelijk niet mijn schuld.
Taxatie laten doen bij een door Centraal Beheer aangewezen schade expert.
Die vroeg of ik het bedrag wilde claimen of voor reparatie wilde gaan.
Aangegeven te willen claimen, auto al enige jaren in bezit en het was toch tijd om te verkopen. ( belachelijk laag bedrag schade deur, zijscherm, achterbumper en velg, iets van 1200€ bij een bmw 5 e60..)

Maar goed ik ging er mee akkoord.
Word ik vervolgens gebeld door centraal beheer dat ik verplicht ben te laten repareren. Terwijl de tegenpartij al uitbetaald heeft en ik all risk ben verzekerd.
Had ik centraal beheer niet ingeschakeld en zelf de schade ingediend, dan had ik het dus op mijn rekening gehad.

Heb 4 autos in de verzekering bij hun, maar even klantvriendelijk zijn ho maar.
Resultaat, auto staat stil, geschorst en maar in verzekering in afwachting van afhandeling. Kost lekker geld zo..

Centraal beheer moet gewoon uitkeren wat de tegenpartij mij schuldig is en niet onnodig het geld vasthouden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen meneer Klok, Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten. Ik hoop u voor nu voldoende geïnformeerd te hebben. Ondanks de situatie wil ik u natuurlijk wel een prettig weekend toewensen. Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer

Alle klachten die gemeld zijn door