Klacht: Niet uitbetaald

op 14 mei 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Op 1 januari 2017 heb ik gewerkt voor VPR maar mijn officiële werkgever was Olympia dus zij hielden mij uren bij en stuurden dit door aan VPR. Nou heb ik op 1 januari 2017 gewerkt en die dag heb ik 15 minuten pauze genomen. Toen ik werd uitbetaald zag ik in mijn loonstrook dat er 30 minuten pauze ervan is gehaald. Ik heb Olympia gebeld en gevraagd dat ik die dag 15 minuten pauze had i.p.v. 30 minuten. Dit zou aangepast worden en daarna heb ik vaker gebeld en gevraagd ernaar, er is elke keer gezegd we maken het over en tot op heden heb ik dat bedrag nog steeds niet ontvangen. We zijn middels 5 maanden verder en ik vind dit niet kunnen.

Ik ben tevreden wanneer ik dat bedrag op mijn rekening krijg! Want extra geld inhouden kunnen ze wel maar uitbetalen niet!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 08 augustus 2017 om 16:09 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Cinar,

Eerder hebben wij u een bericht gestuurd om na te vragen om welke vestiging het gaat en welke persoon u heeft gesproken. Tot op heden hebben we nog niets van u vernomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze gegevens te mailen zodat wij actie kunnen ondernemen.

Alvast bedankt.

Olympia Nederland