Klacht: Niet toegelaten door gate

op 20 september 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Woensdag 14-09 ga ik met vriendinnen via Eindhoven naar Ibiza om 9.45 zou ons vliegtuig gaan om 8.30 staan we bij douane waar het aanschuiven is pas ern uur later kunnen we lopen naar de gate niet verwacht voor een luchthaven als Eindhoven onze 2 vriendinnen zijn alvast snel gerend en als we daar vlak achter komen zegt de mevr achter de balie gate closed onze vriendinnen staan dan nog buiten bij de schuifdeur te wachten 4 meter van ons vandaan wij kunnen dus nog met hun naar het vliegtuig rennen 5 min bij de deur vandaan maar dd mevr is onverwurmbaar wij mogen niet meer mee een andere mevr staat te huilen omdat ook van haar mensen oo het vliegtuig zitten ik troiost haar en ik zie nog een vrouw met portofoon lopen en hoop dat ze zegt dat we nog mogen rennen achter ons sluiten inmiddels nog 10 mensen aan ,maar er word door haar gezegd dat onze baggagd eraf word gehaald (wij hebben alleen handbagage maar dat maakte haar ook niet )ik spreek mijn verbazing uit over de weinig coulante manier van handelen en verbazing dat het meer tijd kost om bagage eraf te halen als ons naar het vliegtuig laten rennen maar onverbiddelijk zijn ze we worden verwezen naar klanten service wasr we voor 440 2 nieuwe tickets kinnen kopen ban Transavia ik.snap dat we op tijd moeten zijn half uur van te voren maar een beetje coulantie als het zo druk is bij douane mag je tich best verwachten zeker omdat het nog makkelijk had gekunnen onze vriendinnen moesten nl ook nog naar vliegtuig lopen onsympathiek reageerend zeker als er iemand staat te huilen !!!

Enige tegemoet koming zou ik op zijn plaats vinden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lagina