Klacht: Niet toe kennen vierde in de rij

op 27 april 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Hallo Jumbo

Ik wil een klacht over Jumbo Zevenaar Kampsingel in dienen.

Ik was vierde in de rij en er konden nog meerdere kassa\\’s open maar waren op dat moment niet open.
Toen is een manager de beelden terug gaan kijken en zegt hij ja je was wel vierde maar je stond er op te wachten. Toen kwam hij de bedrijfsleider is er niet en ik wil dit eerst met de bedrijfsleider over leggen. Hij vroeg mijn telefoonnummer deze heb ik gegeven. Maar mijn ervaring is met de Jumbo Zevenaar kampsingel dat ik niet terug gebeld wordt.

Ik was vierde in de rij. Ik stond nog samen met mijn vrouw naar de groente afdeling te kijken of we wel alles mee hadden genomen. Toen we omdraaide stond de er een jongere vrouw voor ons die vroeg of wij in de rij stonden. Nee zeiden we want we zijn nog aan het bedenken of we alles wel hadden. Toen we er over eens waren dat we alles hadden sloten we in de rij aan en we waren vierde.

Julie regel is toch vierde wachtende in de rij en er kunnen nog reguliere kassa\\’s vrij maar zijn niet open dan krijg ik de boodschappen gratis. Nou bij Jumbo Zevenaar kampsingel niet dus.

Graag verneem ik van jullie een passende oplossing. En niet ik word door de filiaal terug gebeld want hun service is nul.nul.

Als nog terug betalen van de boodschappen.

Als nog terug betalen van boodschappen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jer