Klacht: niet tijdig leveren tuinhuis

op 10 september 2018 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 3 september 2018 een keter tuinhuis besteld bestelnr 2009164315.
Dit tuinhuis is volgens de praxis website op voorraad en kan binnen 2 a 4 werkdagen bezorgd worden.
Op 10 september contact opgenomen met de klanten service.
Hier geeft men aan dat het tuinhuis NIET OP voorraad is en men niet weet wanneer het bezorgd wordt.
Men zou er achter aangaan. Ondertussen staan ijn spullen te roesten opdat het oude tuinhuis al is afgebroken, daar de verwachting ws dat het tuinhuis tijdig zou worden geleverd.

DIT VIND IK ZEER SLECHT VAN PRAXIS WAT STAAT HIER TEGENOVER ALS SCHADE VERGOEDING??

Gewenste Oplossing:

ZO SNLE MOGELIJK LEVEREN VOOR 15 SEPTEMBER 2018

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kluk