Klacht: niet tijdig leveren

wteekman op 20 december 2019 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een zeer slechte ervaring met…
Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf.
Wat ik frappant vind is dat dit soort bedrijven nog bestaansrecht hebben anno 2019. Dat zou eigenlijk niet mogen. Ik ben ook van mening dat grote bedrijven als Bol.com hun samenwerking met dit Logistieke bedrijf direct zouden moeten staken.
Dynalogic is een onderneming die al heel veel jaren consumenten teleursteld. Als je als bedrijf je ook niets aantrekt van kritiek, je klant niet serieus neemt en medewerkers in dienst hebt die onvoldoende opgeleid zijn dan vraag je om hele grote problemen.

Ik had via BOL.COM een drietal producten gekocht op 29 november 2019. Dynalogic heeft het gepresteerd om mij 5 dagen thuis te laten zitten om op de levering van mijn producten te wachten.
Elke dag werd ik , of laat of helemaal niet, geinformeerd dat de levering niet doorging. De ene keer waren ze een van mijn producten kwijt ( 65 K TV ) toch wel een grote doos. En de andere dag ging het om een sorteerfout. Medewerkers van de klantenservice liegen stelselmatig, spreken je met JIJ aan en zeggen doodleuk: we ons best en meer kunnen we niet doen!!!
Het interesseert ze gewoon niet. Hierdoor veel afspraken moeten afzeggen. Compensatie na meer dan 10 x bellen, een klein doosje Mon Cheri. Ja u leest het goed. DYNALOGIC in de naam van Bart Kempen Logistiek manager vindt dit gewoon een mooie en maximale geste naar de consument. Niet zo zeuren, maar tevreden zijn met het gebaar. Heer Kempen als u mij uw adres even geeft stuur ik u het doosje chocolade retour. Misschien leuk voor met het gezin samen onder de kerstboom?

Ik hoef geen standaard mail te ontvangen neemt u even contact met ons op, want dat staat zo interessant. En uiteindelijk gebeurd er toch niks.

als ik een redelijke vergoeding had gekregen gelet op de gemaakte kosten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het track trace nummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht wteekman

1 jaar geleden - Dag Sharon, De heer Kempen, uw collega heeft met mij telefonisch contact gehad. Informeert u even bij hem. Bart Kempen Chief Operating Officer DynaGroup jun. 2018 – heden1 jaar 7 maanden Netherlands

Reactie van de melder van de klacht wteekman

1 jaar geleden - Goedemorgen, Als je Dynalogic belt naar aanleiding van hun bericht om contact met hen op te nemen over een ingediende klacht, dan weten ze niet eens waar het inhoudelijk over gaat. Onvoorstelbaar hoe dit bedrijf gerund en geleidt wordt. Ze werken gewoon met standaard mails. Op iedere klacht wordt er een standaard bericht gestuurd neemt u even contact met ons op. Waarschijnlijk omdat de ontwetende lezer dan denkt, die Dynalogic lossen de problemen van hun klanten op!!! Niets is minder waar. Dynalogic lost helemaal niets op. Dit bedrijf moet zo snel mogelijk als logistieke dienstverlener verdwijnen. En dat kan alleen maar als er voldoende klachten blijven binnenkomen zodat de grote partijen zoals Bol.com en hun adverteerders inzien dat je van deze onfatsoenlijke lui afstand moet nemen om je klanttevredenheid op niveau te houden.

Alle klachten die gemeld zijn door wteekman