Klacht: niet tijdig bezorgen brieven

op 15 februari 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 januari 2018 om 11.00 uur heb ik 50 belangrijke brieven, uitnodigingen, ingeleverd bij U servicepunt De Verfmolen, Poteindplein in Zundert.

Dit in de veronderstelling dat deze de dinsdag daarop, 23 januari bezorgt zouden worden bij de geadresseerde.

vandaag, 1 februari 2018, is er echter nog geen 1 van de 50 stuks bezorgt.
Bij navraag bleek dat dit inderdaad nog niet bezorgt was en dat dit op de planning staat voor morgen, 2 februari.

Jammer, dat is de laat, de geadresseerde ontvangen dan een uitnodiging voor een bijeenkomst die al voorbij is.

Dit heeft mij € 30.00 aan sandd zegels gekost.

Jammer, de bijeenkomst, was nu slecht bezocht, weinige wisten ervan op deze manier.

Gewenste Oplossing:

oplossing is er niet, wel zou een schadeloos stelling het minste zijn wat ik mag verwachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Z.G.