Klacht: Niet thuis?

op 20 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mailen dat ik niet thuis was? Zit de hele dag te wachten heb meerdere leveranciers vandaag zoals DHL post @ home maar dynalogic zegt dat ik niet thuis was tuurlijk!!
Bellen naar dynalogic heeft geen zin want ik zal wel liegen? Maar mijn opmerkingen bij de bestellingen zal voortaan zijn niet met dynalogic bezorgen!!

Gewenste Oplossing:

Met DHL PostNL en post@home prima

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Tas,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 13:54 geantwoord

Klachten horen sowieso in behandeling genomen te worden, men zou dit niet na zoveel tijd opnieuw via een link moeten doen!

Alle klachten die gemeld zijn door Boos@home