Klacht: Niet tevreden over de afspraken die worden gemaakt door personeel kaatsheuvel!!!!!!!!!!

op 12 april 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Goedemiddag,

Graag ik wil een behoorlijke lijst van klachten door geven, dit betekend dat het al fout ging bij het bezorgen van onze brieven.
Mijn ouders zowel wij hebben bij jullie een keuken gekocht. We heten allebij Pijnenburg en het was geen probleem op het op allebei de keukens Pijnenburg te laten staan. Want het was zogenaamd genoeg het ordenummer. Hierbij aantal keren gebeld dat het adres en die brieven op de juiste adres geleverd moest worden. Naar 4 keer is het eindelijk veranderd. Daarbij nog een punt het inmeten van de keuken bij ons niet van mijn ouders ook dit ging verkeerd. Ze dachten dat ze bij mijn ouders moesten zijn terwijl alles goed was besproken en dachten da het na 4 keer gezeurd te hebben het onderhand wel opgelost zou zijn maar NEEE!! Hierdoor belde ik naar het inmeten van de keuken dat het besteld kon worden, bleek dus dat de kast die qua cm niet veranderd was terwijl wij dat wel hadden door gegeven bij de man die was gekomen voor het opmeten. Tenslotte wat als enigste goed is gegaan het leveren van de keuken. Daarbij is er op het kastje van mijn keuken een beschadiging! Verder is de keuken prima en erg mooi. Tenslotte naar het zetten van de keuken komen wij er achter dat wij nog een strip zelfde als ons blad nog bij moeten bestellen. Hiervoor heb ik Dinsdag 5 april gebeld naar jullie zaak Mandemakers in Kaatsheuvel hierbij werd mij verteld dat er met me contact opgenomen zou worden Donderdag of vrijdag dit is niet gebeurd! Daarbij is er toen ook weer fout gegaan in het systeem en uw collega uw receptioniste zei dat er een verkeerd telefoon nummer was. Dit bleek dat ze aangaf dat het een ander nummer moest zijn. Wat was het nou ze hadden WEER de order van mijn ouders voor zich en mijn vaders telefoon nummer weggehaald. Daarna kwam ik er uiteindelijk achter dat het fout zat en ik zelf twijfelde. Dit is uiteindelijk weer opgelost en het juiste telefoonnummer neer gezet was. Werd ik als nog niet terug gebeld. Tenslotte gisteren maandag 11/4 gebeld en werd mij verteld dat er die dag nog iemand zou bellen. WEER niet gebeurd. Als nog die dag gebeld en gevraagd dat ik terug gebeld zou worden dus vandaag 12/4 nu is het 14.35 Als nog ben ik niet gebeld. Wat denken jullie Dhr en Mevr hebben een keuken gekocht we hebben ons geld in onze zakken en we moeten het maar uit zoeken!!

Graag wil dat hier nu iets aan gedaan word. Baal hier ontzettend van. Als hier niets aan gedaan word komt er iets op Facebook en laat ik verschillende mensen weten hoe slecht de service is bij jullie bedrijf Mandemakers!!

Melissa Pijnenburg

Beschadiging van het kastje graag een nieuwe leveren!
Graag wil ik een plint bestellen het zelfde als ons blad. En die zeker binnen een week geleverd kan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

1 jaar geleden - Beste mevrouw Pijnenburg, Dank u wel voor uw bericht. Mijn collega van de klantenservice heeft vanmiddag geprobeerd om met u in contact te komen en heeft uw voicemail ingesproken. Zij zal het later nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Bericht van Mandemakers Keukens

1 jaar geleden - Beste mevrouw Pijnenburg, Mijn collega probeert wederom met u in contact te komen, dit is helaas tot op heden nog niet gelukt. Kunt u voor de zekerheid via webcare@mandemakers.nl uw telefoonnummer sturen waar u op te bereiken bent? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 28 april 2016 om 13:32 geantwoord

Beste mevrouw Pijnenburg,

Ik heb van mijn collega van onze klantenservice vernomen dat zij afgelopen dinsdag 26/4 telefonisch contact met uw partner heeft gehad hierover. Zij hebben uw klacht doorgesproken en voor de ontstane ongemakken wordt er een leuke attentie uw kant opgestuurd. Ik ga er van uit dat hiermee de klacht naar behoren is opgelost, voor verdere vragen mag u altijd bellen naar onze klantenservice!

Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door melissa9102