Klacht: niet tevreden, meerdere brieven gestuurd

op 23 januari 2014 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb me al eerdere keren van het bedrijf afgezegd, en verteld dat ik ben verhuisd, en toch hoor continu dat ik een maand een pakket krijg en of brief van nieuwe bewoner.

Gewenste Oplossing:

ik wil van deze abo af, mocht elke maand afzeggen, zit nog vast, en dat terwijl ik al brieven heb gestuurd. ik vind het niet kunnen! en ik heb geprobeerd te bellen, en ze nemen nooit op!

ik wil van deze bedrijf af!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emirca