Klacht: Niet tevreden!

A. P. op 11 december 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

ik heb een proef pakketje besteld.Maar ik was niet tevreden.ik heb paar keer gebeld,maar ze neemen niet op.Vandag ik krijg een mail van de post.nl.Dat mijn pakketje onderweg is terwijl ik nieks besteld heb.Ik wil nieks van dit product.GRAAG SNEL ANDWOORD.

ik wil nieks ontvangen van dit product.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Dorivit.nl

1 jaar geleden - Geachte A.P., Namens de klantenservice Lifestyle Solutions, willen wij van Dorivit als moederbedrijf, graag reageren op uw klacht. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. U bent een abonnement aangegaan met de proefzending en u kunt nu opzeggen voor de volgende zending. Helaas kunnen we niets meer doen aan de zending die onderweg is. Belt u Lifestyle Solutions op 085-0220241, dan kunnen we de afmelding voor u in orde maken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Dorivit

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 16 december 2019 om 15:51 geantwoord

Geachte A.P.,

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent.

Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door A. P.