Klacht: niet terugvinden van betaling door BullGuard Support

op 30 augustus 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om het contract met BullGuard Support met 2 jaar te verlengen werd er gevraagd om het bedrag van 91.95 euro over te schrijven op volgende rekening van GLOBAL COLLECT BV
rek. nr. NL28RBOS0440339464
swiftcode: RBOSNL2A
ik heb dit bedrag via mijn bankinstelling Belfius op deze rekening overgeschreven op 8 augustus 2016
volgens mijn bankinstelling is de betaling correct gebeurd
Nu beweert men bij BullGuard (mevrouw Andreea Paslaru, emailadres support_nl@bullguard.com) dat deze betaling bij hen niet terug te vinden is ??

Gewenste Oplossing:

Gelieve eens na te gaan wat er eventueel kan fout gelopen zijn a.u.b.
kunnen jullie contact opnemen met BullGuard, mevrouw Andreea Paslaru ?

bedankt
vriendelijke groeten
Johan Hostens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 30 augustus 2016 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

30-Aug-2016 De heer Hostens per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd dat wij de betaling ontvangen hebben en (nog) niet hebben kunnen doorsturen naar Bullguard omdat het 12 cijferige betalingskenmerk ontbreekt. Gevraagd om het 12 cijferige betalingskenmerk door te sturen naar cs@ingenico.com.
Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Hostens