Klacht: Niet terugstorten van overboeking

op 20 mei 2016 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Zit momenteel in de VS, wou een weddenschap plaatsen via Unibet, wat ik al eens in de VS probleemloos had gedaan.

Na de afschrijving via de ING bank, kreeg ik de melding (op Unibet), dat de overschrijving niet gelukt was, na controle op ING bleek wel degelijk dat het bedrag 120€ was afgeschreven van mijn rekening. Ik probeerde toen in te loggen bij Unibet om te kijken of het geld er inmiddels op stond, maar kreeg toen een melding dat mijn account was geblokkeerd.

Na een chat sessie met Unibet bleek dat mijn ipadres aangaf dat ik in de VS zat ,dit verdacht was bij Unibet. Ze konden niet zien dat het geld was overgemaakt was want het was nog te vroeg. Voor mijn eigen veiligheid???? moest ik een afschrift aanleveren (mail)waarop ze konden zien dat betaling had plaats gevonden.

Heb dit gemaild, hun antwoord was dat ze ineens andere documneten nodig hadden om tot terugbetaling over tegaan nl. kopie energierekening met adres en kopie id bewijs. Daar ik op zakenreis ben in VS heb ik geen energienota bij me , wat me logisch lijkt, wel een kopie rijbewijs gemaild.

Op vragen die ik stel wordt gewoon weg geen antwoord gegeven, alleen dat ze nog een document nodig hebben.

Zeer vervelend deze gang van zaken, heb de correspondentie maar gestaakt, ook de chatsessies lopen op hetzelfde uit nl. u moet documenten aanleveren.

Ook staat nergens vermeld dat wedden via Unibet als men zich in het buitenlabd bevindt , kan zorgen dat je account wordt geblokkeerd.

Vindt dit geen goede gang van zaken en naar mijn gevoel neigt dit naar niet willen terugbetalen.

Tevreden wanneer direct mijn geld wordt overgeboekt. Ze beschikken over voldoende bewijsstukken om te kunnen oordelen dat dit geen verdachte handeling betreft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mantro