Klacht: niet terugnemen van strings, onbeschofte houding bedrijfsleider

op 01 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Heden een aantal strings gekocht, niet wetende of dat geruild kon worden. Voor het vak ervan, geen enkele aanwijzing omtrent die bepaling, voor alle zekerheid maar een paar opnamen gemaakt van het vak zonder duidelijk aanwijzing dat er niet geruild kan worden. En ja hoort het brengt een discussie op gang met een zekere Michael, van het filiaal Action in Nootdorp, hij loopt dus daar rond als bedrijfsleider zonder een fatsoenlijke naamsaanduiding en functie, beiden wilde hij niet bekend maken, maar het personeel vermoedelijk niet gecharmeerd van zijn acties noemde hem bij de naam Michael dus. Daar begint al de klantonvriendelijke wijze van klantbenadering. Hij beaamde volmondig en daarvan zijn er twee getuigen dat er inderdaad hierover geen aanwijzing geplaatst was wat wel hoorde aanwezig te zijn.Maar volgens hem veranderde er niets aan zijn eerder ingenomen standpunt, dus niet voldoen aan de norm dat bepalingen en voorwaarden op fatsoenlijke wijze kenbaar aan de consument moeten worden gemaakt, alvorens de consument daarop te wijzen, u moet dus diep gaan met zo’n bedrijfsleider die de boel loopt te verzieken, om zo’n arrogante aan te nemen, kom op en wees eens flink dat ruiling in de kwestie moet worden afgehandeld, dan bent u sportief bezig en deel daarbij vooral wat strafpunten uit dat zijn consument onvriendelijke houding duidelijk moet veranderen want anders komen wij met een lokale actie voor de deur om dat wantrouwen eens weg te nemen.

Wanneer met serieuze ogen deze klant in behandeling wordt genomen met excuses van deze wel zeer onbeschofte onmogelijke bedrijfsleider, met mogelijkheid om deze strings voor ruiling te accepteren. Bon en opnamen waarbij het bordje niet aanwezig was, en een uur later weer wel!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laura Lier - Smeets