Klacht: Niet terugbetalen retour gestuurde onderdelen .

Ik heb voor de remmen van mijn 45km auto besteld en een distributieriem. De dag dat het onderdeel bezorgt werd gelijk gebeld met 45km parts dat de onderdelen niet de goede zijn en niet passen. Dat de onderdelen in zeer slechte staat zijn en een bout afgebroken was en weer opnieuw opgelast was. Dus ondeugdelijk. De ondelen hoorden in elkaar te passen en ook dat wass niet zo.
Ik gaf aan in het gesprek dat ik de onderdelen terug wilde sturen en mijn geld tetour wilde. De riem was nieuw dus deze zou ik.houden.
Er werd mij duidelijk gemaakt dat geld retour geen optie was en moest het onderdeel maar aanpassen. Uiteraard was ik het er niet mee eens. Hij had nog wel onderdelen en moest deze retour sturen dan zou hij andere sturen. Ik vertrouwde dat niet en vroeg om foto’s van de onderdelen. Ik heb aangegeven binnen paar dagen en anders zie ik sn de koop af en wil het geld retour.
Uiteraard kwam er niets binnen de 4 dagen en heb hun gemaild dat ik van de koop af zie en het geld tetour wil.
Smoesjes over camera die niet werkte was de reaktie na diverse mailtjes weken later.
Perry heeft toegezegd het opgelost zou wordenaar zijn personeel ziet het anders. Aggressief en aanvallend word je te woord gestaan. Hun eigen voorwaarden waarin staat retour zonder uitleg kennen ze niet. Tekenen ook nog administratiekosten als je iets terug stuurd.
Veel mailtje dag na dag maar nog steeds geen geld retour. Ik bestel geregeld 2de hands onderdelen voor 45km auto maar dit heb ik nog nergens meegemaakt.
Ik lees diverse soortgelijke klachten over dit bedrijf. Ongelooflijk dit zomaar gewoon kan.
Dus nooit meer bij Perry Verbrugge 45km parts mobiliteitscentrum Boxmeer.

De 75 euro retour en Perry geconfronteetd gaat worden met zijn onbeschoft en onvriendelijk personeel.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Verbruggen 45 km parts autocenter Boxtel

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Perry Verbruggen 45 km parts autocenter Boxtel over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Verbruggen 45 km parts autocenter Boxtel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 45kmparts