Klacht: Niet terugbellen en niet leveren

op 06 juli 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Via internet bij Praxis een hekwerk van Dekker Hout besteld. Na 1 maand nog geen levering. Er is veel vraag naar dit product, waardoor niet direct geleverd kan worden. Kan gebeuren.
Na 5 keer bellen en 3 maanden verder nog steeds geen resultaat. Praxis verschuilt zich achter Dekker Hout die maar niet levert, maar geeft de klant niet de gelegenheid om dan zelf met deze leverancier contact op te nemen. Praxis belooft bij iedere telefonische melding tot 5 keer toe dat zij de leverancier weer zullen benaderen en dan terug zullen (laten) bellen of mailen. Gebeurt geen enkele keer! Tot op de dag van vandaag nog geen hekwerk geleverd, maar wel betaald. Ik kan mijn geld terugkrijgen. Wat een slechte service!

Is niet meer mogelijk na deze ellende.
Ga nog 1 keer bellen en als ik dan geen bevredigend antwoord krijg is voor mij de maat echt vol.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cakedema