Klacht: Niet terug storten van mijn € 239.00

op 02 oktober 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 25-07-2016 een iPhone SE 16GB Space Gray bij KPN online besteld waarbij ik € 239,00 moest betalen via i-Deal dit heb ik gedaan dus verwachte ik ook een levering. na 4 dagen heb ik gebeld,omdat ik geen bevestiging kreeg, KPN vertelde mij dat ik nog geen recht had op deze iPhone Se omdat mijn abonnement nog maar 4 maanden oud was, ik kon wel een dubbel abonnement krijgen, maar dat was niet de bedoeling dus heb ik gevraagd de bestelling te annuleren wat zij ook gedaan hebben. Ik heb gevraagd wanneer ik mijn gestorte €239,00 terug zou krijgen.dat zou 4-weken zijn, ik heb KPN 3x gebeld hierover steeds ja meneer het over 2- weken gestort, nog eens gebeld, toe over 1- week. nu is dat al 2 maanden en nog steeds geen geld gestort op mijn rekening ik vind dit een slechte behandeling en za zeker KPN niet aanbevelen na zo’n behandeling

Ik ben pas tevreden als KPN zijn plicht doet en mij het geld retour stuurt via mijn rekening, met minstens een excuus voor deze behandeling

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PW Broeders