Klacht: niet te vreden!

op 31 januari 2014 over Acer in de categorie Electronica - Computers

beste ik kocht over een paar maanden een Acer tablet acer 7 inch iconia b1-710 na een paar maanden tijdens het bekijken van een zoekertje op internet kreeg ik allemaal verschillende kleuren lijnen in mijn scharm dan heb ik de tab uit gezet en weer aan het zelvde, dan heb ik hem een paar uur laten liggen uit weer aan gezet en was het scherm helemaal uitgelopen, ik heb hem trug naar de winkel gebracht en laten opsturen, nu zegt acer dat mijn tablet geplet geweest is maar dit is niet waar!! er zaten meerderre mensen bij toen het gebeurde dat de tab raar begon te doen, nu willen ze hem niet herstellen! ik ben hier zeker en vast niet tevreden mee!
ik heb alles van acer laptop’s een vaste pc scherm enz.. ik ben altijd zeer tevreden geweest en nu dit met mijn tab daar ben ik niet mee gesteld! ik hoop dat julie met een oplosing komen anders is dit het alles laatste artiekel geweest wat ik en zeer veel kenissen van acer heb gekocht! mvg robin

ik zou tevreden zijn als mijn tab hersteld werd onder garantie want heb op internet meerdere gevonden met het zelvde probleem! een nieuwe of een hersteling!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Acer een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Heeft op 05 februari 2014 om 17:01 geantwoord

luister goed hier ik heb getuigen dat de acer tablet inneens begon raar te doen maar ik weet genoeg dit is de laatste acer wat ik gekocht heb! ik was zeer tevreden met acer maar ik raad het niemand meer aan want als er wat aan is is de hulp niks waard! dan koop ik liever een appel ofzo die diensten doen teminste moeite! mvg robin

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 05 februari 2014 om 17:27 geantwoord

De afdeling aftersales heeft contact gehad met de winkel (Bart Smit) en die hebben een gebroken scherm geconstateerd. Een gebroken scherm is niet iets wat onder de garantie valt, dit wordt namelijk aangeduid als gebruikersschade.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Acer beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door derobin