Klacht: Niet te vertrouwen

op 26 oktober 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Ik had een Wa en een rechtsbijstand lopen bij Centraal Beheer. Je zult geen problemen krijgen met hun als je maar hun diensten betaald en niet in beland om gebruik van te maken.

Het zat totaal niet mee en gelukkig was ik zeker niet. Maar begrip vanuit de kant van Centraal beheer was er totaal niet. Ik heb voor alles altijd zelf opgedraaid, meer dan hun geld opleveren heb ik niet gedaan. Maar ze hebben mij zo zwart gemaakt dat ik nergens terrecht kan.

Er zijn dubbele meldingen gemaakt in het CIS registratie (registratie systeem). Zelfs melding gemaakt op mijn naam terwijl ik niet eens deelnam aan het verkeer en mijn spiegel was geraakt terwijl mijn auto geparkeerd stond.

Ze zijn net als een antivirus die virussen achterlaat als je het verweiderd.

Als iedereen weet hoe onbeschoft zij te werk gaan en weten dat centraal beheer achmea niet veel zal doen voor de belangen van zijn klanten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag meneer Cetin, Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden over ons bent. Normaal gesproken nemen wij een klacht graag voor u in behandeling. Echter vraagt u ons niet direct om een oplossing. Als u toch graag wilt dat wij een klacht voor u registreren, mag u deze mailen naar [email protected] Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben en wil u ondanks de situatie natuurlijk wel een prettige dag toewensen. Vriendelijke groet, Kenny

Alle klachten die gemeld zijn door Giyarlama