Klacht: Niet te verklaren proceskosten.

op 19 oktober 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb van famed een tijd geleden bericht gekregen van een vordering van over de 1000 euro. Hiervan waren 800 euro proceskosten. Ik heb tegen famed gezegd dat ik hier niks van afweet, heb namelijk nog nooit een brief hiervan persoonlijk of aangetekend ontvangen! Als ik bij famed hier bewijsstukken van opvraag tonen ze mij alleen de orginele rekening van om en nabij 200 euro. Hierna nogmaals de bewijzen van een proces gevraagd, hierop geen reactie gekregen. Famed heeft de vordering doorgegeven aan edr incasso. Hier heb ik direct een regeling mee getroffen omdat er direct gedreigd werd met allerlei maatregelen. Heb ook hierna hier weer de documenten opgevraagd. Ook hier krijg ik een rekening van 200euro te zien, maar helemaal niks van een proces. Dus via een mail deze nog een keer opgevraagd. Vervolgens word ik net als bij famed genegeerd!

Dat de documenten onderogen krijg, waarin blijkt dat ik ben opgeroepen voor een proces, als deze documenten niet aanwezig zijn, dan wil ik dat direct, deze onverklaarbare proceskosten van meer dan 800euro verdwijnen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Avhehv

1 maand geleden - Helaas, tot op heden nog geen reactie ontvangen van EDR, 800 euro aan proceskosten kunnen ze wel snel toevoegen aan een rekening, maar dit onderbouwen dmv papieren helaas niet. Ik zou graag op hele korte termijn hier een specificatie van zien, anders ga ik kijken wat voor stappen ik kan nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Avhehv