Klacht: Niet te geloven!

op 25 april 2017 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Leuk alleen klachten per persoon oplossen, maar ik denk dat dit probleem veel groter is! Mijn man zit van af 2000 al in een rolstoel, hij is hier afhankelijk van wand hij heet een dwarslaesie. Nou is mijn man anderhalf maand gelede naar welzorg in Den Bosch gereden, daar hebben 3 man gekeken welke lagers er in de stoel zit. Dat zul je denken dit moet wel eens een keer goed gaan, nou niet dus! 2 weker later na ons bezoekje belde we naar welzorg of ze al onderweg waren “SORRY meneer die zijn niet bestel. Prima zijn we wel gewend! Ondertussen bestellen we ook maar een sad binnen en bijten banden, wand als je met een lekken band zit moet je ook dagen wachten.
2 weken Laren belde we weer even op hoe de gang van zaken was. SORRY, maneer iemand is vergeten om op de bestelling knop te drukken. Tuurlijk kan er ook nog wel bij!
Weer 2 weken verder bel welzorg zelf om te bezorgen, nou afspraak gemaakt.
Komt er weer een vriendelijke monteur langs, die natuurlijk voor de zoveelste keer gezeur over zich heen krijgt. Wand wij lever er nou 2 lagers terwijl je weet de er 2 per kand in gaan, en dat is niet alles het zijn ook nog niet eens de de goed. Gelukkig had de monteur nog 8 goede lagers liggen, en de dingen banden die nog besteld moesten worden had hij ook liggen.

Nu eindelijk zijn wij kompleed na vele telefoontje!

Nou is eigelijk mijn klacht, los het nou eens voor heel Nederland op. Laat de mensen niet in de koud staan, zij zijn afhankelijk van deze instantie. En die stomme telefoniste ben ik ook zad met hun SORRY. Dat is geen oplossing!

Laat die hoge bassen een van hun kond af komen en loop eens mee op de werk vloer, kijk waar het allemaal mis gaat. Het enige wat het personeel kan zeggen is sorry bij elk telefoontje, en bezoekjes. Zo ga je niet met mensen om die afhankelijk zijn van jullie!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welzorg

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ietje iet