Klacht: niet te boeken binnen termijn

op 18 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

op 8 januari 2017 veiling gewonnen voor 2 nachten Parijs; geldig tot 10/7-2017. Beschikbaar zou zijn 3 hotels in of in omgeving Parijs. In januari kan ik nog niet weten wanneer ik naar Parijs wil. Nu plotseling, binnen de termijn valt er in alle drie de Qualys-hotels niet te boeken. Niet in juni, niet in juli. Een waardeloze zooi. Ik kon opnieuw op een dergelijke veiling bieden en als ik dat gewonnen zou hebben, kreeg ik mijn geld terug van de vorige veiling. Nou, ik geloof er geen reet van; ben ik straks 2x mijn geld kwijt.

gewoon boeken in de periode 6-7 en 8 juli 2017.

Nu vind ik het een enorme oplichterij

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 juni 2017 om 17:48 geantwoord

Beste heer Jordense,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u geen boeking meer kunt maken. De mail die mijn collega Sascha op 12 juni naar u heeft gestuurd m.b.t. het ruilveilingaanbod kunt u gerust geloven. U heeft tevens de mail en deze reactie van ons als schriftelijk bewijs.

Ik wens u veel succes toe met het winnen van een alternatieve veiling.

Wim-webcare VV

Heeft op 19 juni 2017 om 19:53 geantwoord

Waardeloos, wil niet meedoen met andere veiling, ik wil helemaal geen veilingen meer doen, ik wil gewoon bunnen het tijdsbestek kunnen boeken, dáár heb ik voor betaald en niet voor dit achterlijk gedoe. Barst maar met mijn geld ga er lekker frans van eten ! Waardeloze onbetrouwbare site en ze lijken het ook nog eens leuk te vinden allemaal.

Alle klachten die gemeld zijn door hfj2