Klacht: Niet te bereiken

op 21 juli 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Mijn man is tijdens onze vakantie op Zakynthos onwel geworden. Wat uitte in een ziekenhuisopname en later terug gevlogen naar Nederland. Bij aankomst op het vliegveld werd er een kaartje afgegeven dat Neckermann 24 uur 7 dgn. voor je klaar staat. Neckermann was niet te bereiken op het aangegeven nr., ook niet het nr. wat in de map stond bij de receptie, Nederland gebeld gingen mij doorverbinden, ook niet gelukt. Hostess bij accommodatie was hiervan op de hoogte gebracht, vind het vervelend, maar gaf aan het erg druk te hebben en ging weg zonder te vragen of zij iets voor ons kon betekenen. Op het vliegveld stond de hostess van Neckermann op de hoogte gebracht van de situatie en gevraagd of hij mij kon helpen bij inchecken omdat mijn man slecht kon staan. Zou hostess doen, inchecken niet geholpen toen ik aangaf dat mijn man zich niet lekker voelde of ik de rolstoel mocht hebben die bij het inchecken stond kreeg ik deze. Ik vind het niet netjes en geen service!!

Als ik iemand had kunnen bereiken, of hostess bij app. had gevraagd of zij iets voor ons had kunnen betekenen!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Neckermann Reizen

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Oepkes, Hartelijk dank voor uw recensie. Graag vernemen wij uw 8 cijferige reserveringsnummer zodat wij uw dossier kunnen aanmelden bij onze klachtenafdeling. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 17 september 2017 om 18:08 geantwoord