Klacht: niet te bereiken

op 09 juli 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Beste telfort,

Aangezien ik geen hoge pet van jullie meer op heb en de kosten van mijn abonnement te gek worden voor woorden wil ik mijn overeenkomst met jullie afkopen, ik heb dit 3 maanden geleden al aangegeven, ik heb een brief van jullie ontvangen met daarop het afkoopvoorstel. deze heb ik ondertekend en aangetekend opgestuurd naar jullie postbus adres. deze is op 17 juni op de post gedaan en de 19e aangekomen.

poststuk zou verloren zijn gegaan volgens een medewerker van jullie en zou mij op de hoogte houden. op de 26e van juni kreeg ik een mail binnen dat mijn brief ontvangen is (die jullie verloren hadden) en dat deze binnen 10 werkdagen zou worden verwerkt.

inmiddels zijn we deze 10 werkdagen al weer voorbij en ik heb nog steeds helemaal niets van jullie gehoord.

sta inmiddels alweer dik een half uur in de wacht om een vriendelijke jonge dame te spreken die mij verteld toch nog even te wachten.

IK WIL VAN JULLIE AF, HOE MOEILIJK KAN DAT IN VREDESNAAM ZIJN.

ik hoop zo snel mogelijk iets van jullie te horen.

nergens mee

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door platvoet123