Klacht: niet serieus genomen worden

op 19 juli 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

L.S.

Ik ontvang in de vakantieperiode van mijn vaste bezorger de krant continu te laat en vandaag nog niet (13.28 uur). Ik heb mijn klacht gemeld en nadien gesproken met de telefoniste.

Die meldde mij ( en volgens mij een routineopmerking), dat in mijn bezorgingsgebied de krant door \”een incident\” niet tijdig bezorgd kon worden. Dat wist ik uiteraard al, want anders had ik niet gebeld.

Ik vroeg mevr. of er financiële compensatie wordt gegeven, immers de krant behoort vóór 7 uur te worden bezorgd op werkdagen.

Ja dat werd automatisch gedaan zei de dame. Dus u registreert te late of niet bezorgingen, was mijn vraag. Alleen bij melding dus. Wel wist mevr. te vertellen dat ik daarvoor zelf actie moet ondernemen. Het probleemhouderschap ligt echter bij de Volkskrant / Persgroep.

Mijn bezorgingsklacht geldt iedere zomervakantie de laatste jaren. ik ben het zat. Overigens lof voor de vaste bezorger.Maar die beloon ik ieder oudjaar. De Volkskrant blijft echter in gebreke en handelt klantonvriendelijk.

Bezorging op tijd en financiële compensatie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Huis in t Veld