Klacht: Niet schoon

op 04 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik kwam 04-05-2017 om iets over zeven in de Jumbo aan de schiedamseweg en het was ronduit smerig. Er is geen voor of na schoonmaak geweest. De vloer is vies met vlekken en er lag een plas water voor de koelvitrine in de hoek bij de smeerboter in de buurt. Het kan zijn dat er schoonmaak apparatuur kapot is maar dan haal je tenminste toch de vlekken van de vloer. Bij de koelvitrine waar boter staat is er als je opzij kijkt een niet al te nette wand die wel een beetje verf mag hebben of dek het af met beplating. Op de vloer zaten roest plekken in de tegels van rekjes waar waren in staan. Plak er van mij part een vloerstikker overheen. De koffieautomaat was niet schoon. In de schappen lagen producten op de vloer.

Ik verwacht verbetering te zien van mijn aangegeven punten. Ik laat nu bewust mijn klacht niet publiekelijk zien op het www. Omdat ik hoop dat er iets aan woord gedaan. Word er niks aan gedaan dan laat ik mijn volgende klacht wel publiekelijk zien.

K. Bosman.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cjkbacm8