Klacht: niet retourneren na afgelasten concert

op 17 oktober 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Tickettribune weigert geld terug te storten voor een concert dat is afgelast.
Na verscheidene emails krijg ik steeds slechts dezelfde copy-paste reactie met wat algemene voorwaarden.
Enig Google werk leert dat dit bedrijf carriere oplichters zijn die honderden/duizenden (?) mensen per jaar bewust benadelen.
Een criminele organisatie die gewoon zn gang kan gaan ZONDER dat de politie hier iets aan doet.
Het is maar de vraag of die kaartjes wel echt toegang bieden of dat ik voor de deur geweigerd zou worden.

Als ik mijn geld voor de concert kaartjes terug krijg.
En de bedrijfs eigenaar, PPH Tolboom, een landelijk verbod krijgt op het runnen van dergelijke bedrijven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:59 geantwoord

We hebben de klant op de hoogte gesteld dat het evenement verplaats naar een andere datum en venue is. We hebben geen beslissing zelf over de verplaatsing gemaakt. In onze Algemene Voorwaarden is het ook heel duidelijk vermeld wat is de procedure in het geval van de verplaatste evenementen. Daar ging de koper akkord mij.

Alle klachten die gemeld zijn door mr. Thole