Klacht: Niet reageren op mails en telefoongesprekken

op 14 mei 2020 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik krijg via cannock een incasso van chubb echter heb ik van chubb nooit een rekening ontvangen en dus niet vind dat ik incasso kosten moet betalen ik heb geprobeerd om contact te krijgen via de mails die ze sturen en ook al via de telefoon geprobeerd maar ze reageren gewoonweg niet en blijven maar door dreigen met extra kosten en verdere incasso
Ik weet niet meer wat ik er mee aanmoet en ben niet van plan de incassokosten te gaan betalen
Ook heb ik ze er op gewezen dat de rekeningen ook nog eens een keer niet kloppen maar ook daar geen reactie
Het gaat om 2 dossiers van 2 telefoonverzekeringen van chubb deze hebben allebei dezelfde premie en ook de incasso kosten zijn gelijk en toch verschillen de kosten op beide dossiers
Mevrouw Emma van Cannock reageert nergens op en is bijna onbereikbaar ik kan allen reageren op de mails die ze stuurt

Ik ben tevreden als ik geen incasso kosten hoef te betalen en alleen de premie voor beide verzekeringen en verder van Chubb af ben.
Dit zelfde grapje hebben ze begin dit jaar ookal geflikt en toen heb ik uiteindelijk betaald om van ze af te zijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remcokist