Klacht: Niet reageren op klacht

op 15 juli 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een staking van de bagage afhandeling Swissport moesten wij een lange tijd wachten (uren) en vervolgens hoorde wij dat wij de bagage die dag niet zullen krijgen en er contact met ons opgenomen zou worden door Swissport, maar dat is echter nooit gebeurd.
Eventuele kosten kunnen verhaald worden op de vliegmaatschappij, die de kosten dan weer op Swissport kan verhalen, aldus Swissport.

Gewenste Oplossing:

Als ryaniar ons op zijn minst een reactie toe stuurt, hoe dit wordt opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marthijn Mudde