Klacht: Niet reageren

op 12 oktober 2017 over Stater in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29-08 een wijzigingsformulier per mail gestuurd met het verzoek dit te ondertekenen. Hierop een bevestigingsmail ontvangen dat er binnen 6 dagen wordt gereageerd. Na een aantal weken gebeld waar het getekende formulier blijft.
Per 09-10 nog niets ontvangen, dus bijna 6 weken later! Weer telefonisch contact opgenomen. Er zou aan gewerkt worden. Stater geeft aan dat het formulier rechtstreeks wordt verstuurd. Hierop mijn verzoek dat ik graag een afschrift hiervan ontvang. Dit was niet mogelijk. Hoe kan ik dan bepalen of er daadwerkelijk iets iets verzonden vanuit Stater.
Tevens een klacht ingediend.

Tussentijds is geld gestort en nu ontvang ik van geldverstrekker het bericht dat het ontvangen geld niet kan worden verwerkt.

Gewenste Oplossing:

Ondertekening van het wijzigingsformulier en dat ik hiervan een afschrift ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stater over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rboerman