Klacht: Niet reageren

op 24 september 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste mevrouw / dhr

Pas geleden heb ik geboden op borstverstevigen of vergroting bij shr in Meppel.
Ik heb contact Gezocht met het bedrijf maar tot heden nog geen reactie.
Ik heb er wel voor betaald het is dus een slechte veiling!

Hopelijk kunnen jullie hier iets aan doen,
Graag hoor ik van u.

Samira

Geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Beste mevrouw Verwaaijen, Wat vervelend om te lezen u geen reactie heeft gehad van de aanbieder. Heeft u hierover ieder met ons contact gehad? In onze logs zie ik hierover niets vermeld staan helaas. Op welke wijze heeft u contact gezocht met aanbieder? Telefonisch of per mail? In het geval u een mail heeft verstuurd, ontvangen we deze graag,zodat we deze door kunnen zetten naar de relatiebeheerder. De relatiebeheerder zal vervolgens contact opnemen met de aanbieder om uw verzoek te behandelen. Zou u ons via webcare@vakantieveilingen.nl van een reactie willen voorzien? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Wim-webcare VV

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 oktober 2016 om 16:08 geantwoord

Beste mevrouw Verwaaijen,

Helaas hebben wij nog geen bericht van u mogen ontvangen na ons bericht :

Zou u ons via webcare@vakantieveilingen.nl van een reactie willen voorzien?

Bij voorbaat dank.

Sabine Webcare
Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door SamiraLatisha