Klacht: Niet prettig benaderen van ” Riepe” verkoopster.

op 10 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Zaterdagavond ging ik snel boodschappen halen bij de Jumbo wanneer Poststraat in Stadskanaal. Bij het verlaten van de winkel stond de (ik neem aan bedrijfsleider) echt ongemanierd e n veel te dicht op een jonge vrouwelijke verkoopster van “de Riepe” te schelden. Het was van een dusdanige dat ik schandalig genoeg niet eens durfde in te grijpen om het meisje te beschermen. Wanneer er afspraken zijn gemaakt dat verkoop niet is toegestaan dan kan dit “normaal” worden medegedeeld, niet op een manier dat zelfs klanten bang ervan worden.

Ben op afstand blijven staan bij mijn auto en na meerdere excuses moest Meneer Jumbo toch nog zijn laatste woord uit zijn mond gooien. Tot overmaat van ramp toen het meisje de winkel betrad werd ze daar ook nog eens na gesproken.

Wanneer je je zegje hebt gedaan, gezegd wat je wilt, de regels hebt duidelijk gemaakt is dit toch voldoende??

Ik ben ontzettend geschrokken van dit gebeuren, hoe kun je staan achter een “klantvriendelijk/ vriendelijke winkel” terwijl je als klant getuige bent van een zeer ongepaste communicatieve onderhandeling net buiten de drempel van de Jumbo winkel. Ik was en ben nog zeer ontdaan, heb er zeer slecht van geslapen. Ik ga niet weer terug, dit beeld hangt nog wel even op mijn netvlies en het geluid in mijn oren.

Daar mag u zelf u keuze in maken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pakajan