Klacht: niet overeen komen met afspraken

op 10 mei 2016 over Woon En Zo in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bed is besteld bij hen en de bedoeling was dat wij hem krijgen binnen 4-6 weken, na 10 weken heb ik hen gebeld en geklaagd waarom zo lang duurt, ik werd verteld dat het bed al 3 weken geleden bij hen is maar nog niet opgestuurd, zij gingen mij terug bellen en een afspraak gemaakt voor over 2 weken, ik ben verbaasd van de manier van hen werk, ipv dat ze het op tijd nog opsturen om de fouten te corrigeren moeten wij nog 2 weken extra wachten, in totaal komen we op ongeveer 12 weken en dat was zeker niet volgens wat zij aanbidden op hen site, wij raden het daarom af !

Gewenste Oplossing:

het bedrijf(woon en zo, of wnzo.nl) moet hen klanten tegemoet komen en zorgen dat ze de bestelling z.s.m laten bezorgen en niet 5 weken lang in het magazijn opslaan, zo krijgen de klanten zeker een slecht beeld over het bedrijf dat ze niet serieus gaan met hen bestelling.

Klacht pagina op de site heb ik eerst geprobeerd en het doet het niet, krijg je gelijk de melding van ( Oeps , pagina niet gevonden !) zie bijlage

Alle klachten die gemeld zijn door Ayazi