Klacht: Niet optijd

op 25 januari 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 storing gemeld ze zouden 12:00 er zijn
Werdt 16:45 daarna werkt alles tot volgende
Dag 12:45 en alles weer plat weer afspraak
Gemaakt om 13:00 zou terug gebeld worden
Niet gebeurd zit nu al 6 dagen zonder niets
Geen tv geen internet geen telefoon

Gewenste Oplossing:

Afspraak goed maken optijd en veel sneller
En als er iets gemaakt word moet het blijven
Werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Bericht van Reggefiber

6 maanden geleden - Goedemiddag meneer De Haas, Hartelijk dank voor uw reactie op de site van 25 januari 2017. Het spijt me om te lezen dat er een storing op uw adres is. Helaas komt het voor dat de werkzaamheden uitlopen bij adressen die voor u in de planning stonden, waardoor de monteur niet op het gewenste moment bij u aanwezig kon zijn. Het zou netjes geweest zijn als u daarvan op de hoogte gebracht was. Mijn excuses dat dit niet gebeurd is. Ik zie dat vandaag de storing is verholpen. Ook heb ik uw melding intern doorgezet, zodat we onze eigen processen nog eens goed bekijken, evalueren en waar nodig, kunnen aanpassen. Met vriendelijke groeten, Marga Bouwhuis Afdeling Klachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 10 juli 2017 om 08:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is van januari, is inmiddels opgelost.
.

Alle klachten die gemeld zijn door Edpo