Klacht: Niet oplossen van pinprobleem

op 30 september 2016 over CCV-Net in de categorie Internetproviders

Mobiel pinapparaat heeft geen verbinding dus klanten kunnen niet pinnen.
Probleem zaterdagochtend neergelegd bij ccv, een week later pas opgelost!!
Maandag stond monteur voor verkeerde filiaal deze info had ik niet gegeven aan ccv, vervolgens heb ik dinsdag met moeite om vijf uur een monteur op juiste adres gehad, vijf minuten deed de pin het en daarna weer steeds geen verbinding.
Woensdag heeft medewerker het probleem bij provider neergelegt.
Woensdag wordt ik niet teruggebeld, nummer van ander filiaal gebeld welke ik niet had opgenoemd en mobiel nummer wordt niet gebeld.
Dus donderdag opnieuw gebeld, veel belkosten en wachttijd kwijt.
Donderdag nog geen monteur en vrijdag ook niet.
Zaterdagochtend half tien op drukke zaterdag in winkel komt monteur en zet een nieuw pinapparaat neer en gelijk is probleem opgelost.
Er wordt vervolgens geen telefoontje meer gepleegt van ccv naar klant om sorry te zeggen, na week wachten.
Klacht ingediend maar na drie werkdagen wordt ik dan toch teruggebeld door ccv en men kan niks betekenen, er wordt alleen gezegd ik begrijp u klacht maar wij kunnen niks voor u doen!!!!

Ik zou als klant tevreden zijn als men bij ccv niet alleen zegt ik begrijp u klacht maar dat er duidelijk naar oplossingen wordt gezocht en ook wat snel, nu wordt het niet serieus genomen en er wordt ook slecht gecommuniceerd middels het systeem binnen ccv.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CCV-Net over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CCV-Net in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bakkerijsybesma