Klacht: Niet oplossen klacht

op 20 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik heb al sinds lange tijd een kalcht over slechte ontvangst. CD gaf geen enkele oplossen anders dan dat ik maar een andere tv/decoder moest kopen ondanks dat ik een CD gecertificeerd toestel heb.
Via diverse for a erachter gekomen dat het aan de CI module licht. Meer klachten bekend. CI module omgeruild. Probleem niet verholpen. Expert bij geweest. Ontvangst is goed CI module is verkeerd. CD nam contact op nav klacht. Zouden idd nog weer andere CI opsturen. Nooit gebeurd. Meermaals gebeld. Veel beloften en afspraken NIETS WORDT NAGEKOMEN!
Diverse helpdesk medewerkers waren wel bereid me te word te staan maar deden geen van alle wat ze beloofden. O, toch wel. Mijn abonnement uitbreiding is doorgevoerd. (Ook pas na 2x opbellen!)

Goede ontvangst van de door mij (duur) betaalde zenders!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

5 jaren geleden - Beste, We hebben telefonisch contact gehad en u heeft doorgegeven dat de CI-Modules inmiddels binnen zijn. Tevens hebben een afspraak ingepland met de monteur. Nadat de monteur langs is geweest zullen we weer contact opnemen. Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 16 augustus 2012 om 16:43 geantwoord

Vrijdag 17 augustus komt er een monteur langs.

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Myob