Klacht: Niet opdagen monteur al drie dagen in De kou

op 12 december 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Zaterdagavond laat begon de ketel luid te brommen… Stekker eruit etc.. Opnieuw erin niets weer gebrom.. Thermostaat omlaag gedraaid en gewacht tot het geluid weg was.. Zondag ochtend storing gemeld..geen warm water geen waakvlam gern niets.. Monteur zou die dag nog komen.. En natuurlijk is die de dag de eerste sneeuwval van het jaar en wordt ik begin vd avond gebeld dat de monteur niet meer kan komen. Oke snap ik.. Maandag ochtend vroeg werd ik gebeld super service en wordt mij beloofd dat hij komt … 17.00 nog niets.. Ik gebeld maar mevrouw het is code rood u staat nog wel op de rit we komen tot 22.00 maar ga er maar van uit dat hij niet meer komt.. Overmacht oke snap ik maar is inmiddels -2 .. Na weer een koude dag die ik vrij moest nemen prima gewacht tot vandaag. Ik weer bellen ik hoop op de drie maal scheepsrecht.. Maar men kan me niet zeggen hoe laat de monteur komt dus ik moest weer vrij nemen…. Nu al weer 15.00 waarom als ik al op zondag bel sta ik dan niet op de lijst van een van de eerste klanten.. Ik heb alle begrip ivm slechte weer en dat ik niet de enige bent die een monteur nodig heeft maar ik zit nu toch echt met de handen in het haar en het is na drie dagen nu echt gewoon mega koud en de thermostaat geeft aan dat het 23 gr is uhhh ja op de bahama’s in mijn huis is het allles behalve 23gr

Als de verwarming het weer doet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Breman Installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mulder1978