Klacht: NIET op voorraad

karel het licht op 13 december 2019 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

ik zocht voor mijn boot enkelwandige kachelpijp, doorsnede 90 mm. op de algemene gamma website stond 1212 dat er in dronten 1 stuks op voorraad was. voor de gamma-bouwmarkt in mijn woonplaats lelystad stond voorraad 0 aangegeven. dus ik heden 1312 naar dronten waar ik te horen kreeg dat ze de buis niet hadden. men deed nauwelijks moeite voor mij, en was zelfs te beroerd om even naar gamma emmeloord te bellen. die gaven op de algemene site namelijk ook aan voorraad te hebben, maar ik had inmiddels leergeld betaald en wilde zekerheid hebben voordat ik daarheen afreisde. als argument voor de weigering om even te bellen voerde men aan dat ze een bestelnummer moesten hebben. met een beetje moeite hadden ze dat best kunnen vinden, maarja ik was geen dure klant met mijn € 9,42. als voorraad in dronten staat vanavond 1312 nog steeds 1 stuks aangegeven. een bijzonder slechte beurt van de gamma!

als ik nu gratis zo'n pijp krijg toegestuurd.
het kan me niet schelen van welke gamma bouwmarkt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karel het licht