Klacht: Niet op vooraad van producten en ook geen geld teurg.

op 23 maart 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op 10 maart een product besteld bij lightinthebox.com. Na een aantal dagen gewacht te hebben, wisten ze mij te melden dat een product niet op vooraad is. Dat vind ik nog geen probleem als er al niet 254,00 euro van mijn creditcard was afgeschreven.

Het gaat om bestelling met nummer 1303100704234967. Deze wordt niet serieus in behandeling genomen en alles wat ik terug krijg is een standaard reply mail. Mij is WEL aangeboden een vervangend product te bestellen dit heb ik ook terug gemaild met Ik voel mij belazerd en heb het idee dat mijn geld gewoon weg is.

Ik wil een oplossing met een persoon en niet met een auto-reply email systeem. Ik wil of mijn geld terug of iemand die mij kan vertellen wat ik wel kan bestellen zonder dat ik mijn geld kwijt ben.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 07 augustus 2013 om 10:14 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

De klantenservice
Lightinthebox