Klacht: Niet op tijd leveren kentekenbewijzen

op 03 juni 2016 over RDW in de categorie

2 zaken:
1. aanvraag bij RDW van tenaamstellingscode en kentekencard motor Honda NTV 650. Deze motor wil ik verkopen, staat inmiddels al 3 weken bij de potentiële koper in de garage. RDW is niet in staat binnen de termijn van 15 dagen naast de tenaamstellingscode ook de Card aan mij op te sturen. Inmiddels heb ik na 7 dagen op aanraden van een RDW-medewerker een nieuwe Card aangevraagd. Levertje: 5 dagen, zijn inmiddels weer verstreken, niets ontvangen. Opmerking: op mijn verzoek aan te laten tekenen (mijn kosten) is de reactie: daarvoor kiest de RDW niet, juist voor zo laag mogelijke kosten. Daardoor zijn brieven niet traceerbaar, dus m.i. dekt de RDW zich hiermee in de dienstverlening niet in de klauwen te hebben.

2. Nieuwe, ingevoerde motor SUZUKI GSX 1200: na keuring bij RDW-Arnhem nu na 2 weken nog steeds geen kentekenpaoieren ontvangen. Wel via mijnoverheid.nl gezien dat het kenteken donderdag jl, afgegeven is. Probleem: ik kan en mag niet rijden met mijn nieuwe motor voordat ik een kentekenplaat heb laten maken na ontvangst van de juiste papieren. Wat een slecht georganiseerde ambtelijke organisatie! Las ik op internet dat er een nieuwe directeur aangesteld is? Hals- und Beinbruch en organiseer dit z.s.m. naar actuele maatstaven.

Indien mijn papieren binnen 3 dagen in huis zijn. Daarnaast zou een openlijk erkend veranderingsproces mét cliëntvriendelijke serviceacties dringend wenselijk zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cnlb