Klacht: Niet op tijd leveren, geen communicatie met klant

op 29 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb vrijdag een wasmachine bij coolblue besteld, die zaterdag geleverd zou worden door dynalogic. Kreeg om 04:00 een mail dat ik de bezorger kon verwachten tussen 11:30 en 14:30. Paar uur later weer een mail dat ze wat later zouden komen. Heb zelf dynalogic zelf moeten bellen 15 min lang a 45 cent per minuut om aan te horen dat er vandaag niet geleverd word.

Compensatie verloren werkdag en telefoonkosten

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:12 geantwoord

Geachte heer Makhloufi,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:20 geantwoord

Er is helemaal niks opgelost. Hoe komen jullie erbij. Ze willen het intern behandelen

Alle klachten die gemeld zijn door Rach1983