Klacht: Niet op tijd leveren en niet opnemen aan de telefoon

op 28 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte lezer,

Vandaag 28 juli zou mijn bank afgeleverd worden tussen 8 en 12 uur. De oude bank net naar de NOPPES gebracht. Nu is het 13:00 uur en hang al 50 minuten in de wacht om de afdeling transport te spreken waar mijn bank blijft. En hang nu nog steeds …

Facebook geprobeerd, maar standaard reactie, het is druk en reageren binnen een paar uur is vandaag niet mogelijk.

Op vrijdag 28 juli 2017 …. geen medewerkers te vinden. Droevig hoor IKEA.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik iemand mij excuus maakt, want dit is geen stijl!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Glimmmlach