Mijn Klacht:
Ik verwacht pakketjes die helaas met DHL zijn verzonden. Tijd van bezorging verstreken en krijg dan een mail dat het niet is gelukt, maar levering vind volgende dag plaats. Ok goed. Gister verwachtte ik 2 pakketten. Tijdslot was tussen ik geloof 16.15 en 21.30. Half tien, kwart voor tien 22.00 niks. 22.18 mailtje dat het niet is gelukt word morgen geleverd, vandag dus. Tijdslot tussen 16.00 en 19.00 het is nu 19.00 en geen DHL. Ik vind dit zo vervelend. Check ook telkens de track and trace waar nog steeds staat dat het onderweg is met de bezorger. Heb wat ik besteld heb nu nodig!
Gewenste Oplossing:
Dat ze gewoon komen wanneer ze zeggen en anders ruim van te voren laten weten dat het niet gaat lukken.

