Klacht: Niet op komen dagen, vervolgens stond er een monteur op de stoep

op 14 december 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Zaterdag 8 december zou er een monteur tussen 8-9 langskomen om mijn cv ketel te vervangen. Om 10u was er nog niemand. Heb gebeld maar werd in eerste instantie direct afgewimpelt dat er geen tijden worden aangehouden op zaterdag.. ze kon niets zien in het systeem en de oorspronkelijke afspraak op 12 december was ook niet meer te zien. Ik moest Havensteder maar bellen, waarbij ik vroeg wat zij hiermee te maken hadden. Havensteder gebeld, maar die konden uiteraarda niets doen. Breman teruggebeld, kreeg een aardige dame aan de telefoon. Zij kon niets zien in het systeem maar had wel geprobeerd contact op te nemen om te kijken welke monteur er langs zou komen. Ze belde later terug dat ze niemand te pakken kom krijgen die wist welke monteur er dienst had. Helaas geen monteur verschenen die zaterdag..
Word ik 12 dec gebeld door een monteur dat hij voor de deur staat voor een afspraak. Heb de situatie uitgelegd en hij gaf aan een bon gekregen te hebben van deze afspraak. Apart dat ik te horen krijg dat de afspraak er niet meer staat en vervolgens er iemand voor m’n deur staat.

Misschien handig dat Breman iets aan het planningssysteem verbeterd en dat de klantenservice op zaterdag ook inzicht krijgt in de diensten van de monteurs (aangezien mij vertelt werd dat ze dit niet konden zien). Ik zou graag een nieuwe afspraak willen op een zaterdag, dat dit vast wordt gelegd en dat de monteur ook daadwerkelijk komt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Breman Installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 23 januari 2018 om 11:32 geantwoord

Heeft op 23 januari 2018 om 12:20 geantwoord

Tot op heden is er geen contct met mij opgenomen

Alle klachten die gemeld zijn door Wennekesr