Klacht: Niet ontvangen pakket

op 12 juli 2017 over Courlux International in de categorie Oplichting

Betaling herinnering gekregen maar pakket nooit ontvangen

Gelieve deze na te kijken zodat ik pakket kan ontvangen . Heb hier voor al eerder email gestuurd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:32 geantwoord

Geachte heer /mevrouw,

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u mededelen dat wij geen reactie hebben ontvangen op onderstaande e-mail die wij u hebben toegestuurd vanuit onze website op 9-05-2017 en dat u 13-07-2017 het lidmaatschap heeft stopgezet en de openstaande betaling heeft voldaan?
Dit is de reden dat wij nu toch nog even reageren op deze klacht van u.
Graag zien wij uw antwoord hiervan tegemoet?

Met vriendelijke groeten,
Anita

sBelgium - 9/5 2017
Beste klant,

Op 27 maart hebben wij uw laatste pakket scheermesjes gestuurd naar
Europalaan 117 9000 in Gent.
Als u dit pakket niet ontvangen heeft horen wij dit graag van u i.v.m de nog openstaande kosten hiervan, ook vernemen wij graag of het adres goed is?

We hopen dat onze internetklantenservice u naar tevredenheid geholpen heeft.

Met vriendelijke groeten,
Anita

Heeft op 15 augustus 2017 om 14:46 geantwoord

Pakket nooit ontvangen op mijn adres
Wel rekening plus kosten betaald
Daarom reden stopzetting
Heb rekening betaald anders steeds kosten bij komen voor iets wat ik spijtig genoeg niet heb ontvangen . Vorige keren waren altijd correct
Vind het dan ook jammer om op te zeggen .
De cock peter
Europalaan 117
9000 Gent

Alle klachten die gemeld zijn door mrlucas